onsdag 22 september 2010

ONSDAG OCH LEDIG

Sköönt! Har vaknat av en galen karl som yla om nån film som heter Wall Street (den gamla på hyr dvd) som jag skulle ha tagit och gömt nånstans för sist han såg den så låg den på hallgolvet. Karlar! Skyller alltid ifrån sig. Sen gick jag upp och såg att solen har valt att visa sig och bara det är ju härligt. Har druckit kaffe och kollat på Vakna. Idag är en bra dag. Ska träna om nån timme sen har jag lite att fixa med och ikväll är det vinmys hos fina Sanna. Skitbra dag helt enkelt.
Sen har jag och baby bokat in en helg på Rånäs Slott nu. Jag längtar!! Det ska bli så skönt. Jag har bara hört bra saker från mina vänner om detta ställe så mina förväntningar är skyhöga.
Förövrigt kom jag på idag att jag fullkomligt hatar låtar som innehåller orden "the club can´t handle me" Herregud va störttöntigt uttryck. Vad ska hända liksom?

Jag vill ha hårfärgen som snygg Kenza har på den här bilden. Det är min drömfärg.

2 kommentarer:

  1. ASSÅ Rånäs slott Oh MY GOOOOOD! ni kommer storm trivas!!!! Så himla värt. Ses ivkäll darling, puss

    SvaraRadera