torsdag 16 september 2010

VET NI

Jag har fått en ny kamera som tar 100 triljoners gånger bättre bilder än vad min gamla (sopiga) kamera gör. Så nu tänkte jag såhär att jag måste få upp pulsen lite på den här bloggen. Jag hinner inte riktigt om dagarna för att jag jobbar men jag kanske ska testa det där med mobilbloggning igen. Ofta är jag så himla trött också när jag kommer hem så det sprutar inte direkt blogginlägg ur mig då.
Men jag ska försöka rycka upp mig.
Sen måste jag ha lite folk att ha valvaka med på Söndag. (detta är en kontaktannons) Min karl överger mig nämligen för sina tydligen mycket coolare och roligare polare. Så flickor va säger ni? Jag kan ju skicka ut ett mass sms men jag orkar inte just nu va.. Tänk er lite hetsk stämning mellan snittarna..lockande tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar