tisdag 7 september 2010

Godmorgon

Godmorgon!Jag mår bättre idag, snorig är jag men tror inte jag har nån feber iallafall.
Det är sjukt hur rastlös jag blir även om jag mår dåligt och kroppen inte orkar röra sig. Jag vill vara friiisk så jag kan börja träna igen och träffa mina vänner! Blev så sur på skitförkylningen igår när Frida ringde och var i stan och jag missa henne för att jag låg och snorade..Buhu!
Men jag tänkte att jag ska pälsa på mig mycket kläder och gå ner på stan och köpa målargrejer så jag kan börja på nya tavlor. Borde jag väl orka va..
Saknar dig fimpen!Hade så sjukt kul den här valborgkvällen, så mycket tack vare el fimpo och Mäts! Haha älskar bilden! Men fredag baby då hoppas jag vi ses...

1 kommentar:

  1. Det gör vi ABSOLUT! Jag har alltid roligt när jag går ut med dig <3

    SvaraRadera