onsdag 8 september 2010

ONSDAG

Jobb, krubb och nu slappnar jag av i soffan skönt! Grattis Annso som fyller år idag!!
Jag har precis shoppat lite på nätet, det är farligt lätt det där. Jackan som jag fick hem förut is going waaay back where it came from. Jag hatar den, uäähh! Ibland så kantrar skeppet åt fel håll och min annars så goda smak med. Blir kanske en bio ikväll fast just nu känner jag mest för att stanna där jag är i soffan och kolla på Idol, Skånefruar och kungarna av tylösand, herregud vilken tv kväll nu när jag tänker efter, blir nog hemma. Fast Angelina Jolie ligger i den andra vågskålen och guppar, vill ju se hennes nya film Salt.

                        När jag ser mig själv på just den här bilden så vill jag verkligen vara blondin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar