söndag 27 november 2011

2ND TIME AROUND

Måste sova nu! Har tittat på Så mycket bättre på tv4 play. Och det här trodde jag ju aldrig jag skulle skriva men, vilken människa ändå, E-type .Han var nog inte alls som jag trodde. Och idag var nästan alla versioner bra. Tycker inte riktigt det har slagit gnistor hittils som det gjorde i första säsongen men idag närmade det sig. Laleh i topp som alltid men sen Tomas Ledin också, lite oväntat. Och Mikael Wiehe. Vilken karl! Lena Ph tycker jag har varit så fruktansvärt tråkig och förutsägbar i varje program. Jag förstår hennes status i musiksverige men det är ett sömnpiller varje gång hon tolkar nåt.
Jag gillar människor som har mycket hjärta. Som visar sina känslor och inte gömmer sig bakom nån tramsig fasad. Sovgott mina läsare och ta hand om er och varandra. <3

2 kommentarer:

  1. Du skriver EXAKT mina tankar. EXAKT. Etype växte. Laleh grymmast. Ledin sjukt bra. Wiehe va sinnes. Lena kan dra hem. Puss hjärtat

    SvaraRadera