torsdag 17 november 2011

IGÅR OCH IDAG

Igår så åt jag lunch hos Willars/Svéden. Sen ett pitstop hemma för att slänga en fläskfilé i ugnen och sen tillbaka till samma herrskap för en gemensam middag. Och diverse drycker i olika former. Tror att jag hörde en champagnekork där runt halv 12 snåret nånting. Vi hade så himla kul o trevligt så ingen av oss tänkte på hemgång eller att det var en dag idag också. Haha.
Det roligaste var när jag kollade igenom min mobil och upptäckte att jag hade sms trakasserat Anette. Vad jag skrev? Ja.. att jag behövde en weekend eller spela in en film pronto!!! Vart jag fick det ifrån kan man ju verkligen undra. Antagligen så kände jag väl att jag behövde lite hollywood i mitt liv. Men tvära kast liksom..antingen en weekend eller spela in en film..hahaha weirdo!
Så idag glider jag mest runt såhär i fula sköna kläder och försöker vara vääldigt anonym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar