tisdag 8 november 2011

BOYFRIEND FIT






Jag brukar "shoppa" i min killes garderob ganska ofta. Jag vet inte om han är så förtjust i det, men han brukar aldrig säga nåt. Jag tycker iaf det är skitbra, hehe.
Ovanför är ett av mina fynd. Den vita tröjan från Marco Polo som jag älskar.
Skjortor och koftor är andra plagg som jag ofta lånar av honom.
Jeansen är mina egna och modellen hade det passande namnet Boyfriend fit.
Dom är lite väl trasiga vid det här laget men jag älskar dem ändå.
Så in och shoppa i era killars garderober.





2 kommentarer:

  1. Oh My GOD!! Du kan ju fan har på dig precis som helst och se bra ut! Snyggt! Skulle jag gå in i Dans garderob skulle jag se ut som en lebb med för stor kostym......ha ha.

    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Va du är rolig! PUSSS!

    SvaraRadera