lördag 5 november 2011

ÄLSKADE PAPPA 70 ÅR



















Om jag alltid ser ut sådär när jag pratar så dör jag! Hur har jag någonsin lyckats fånga en karl tänker jag när jag ser den här charmiga bilden på mig själv.





Jag hade även problem att få upp kaffekannan. På riktigt! Grimaserar jag sådär mycket jämt?

Min pappa fyllde 70 år för ett tag sedan och idag firade vi det med familjen.
Han är fin min pappa..
Jag och min syster lagade mat halva dagen som blev riktigt bra faktiskt.
 Två varianter av fläskfilé. Vi tävlade om vem som gjorde godast, lika bra att säga som det är hahaha! Nejdå, jag skojar ju bara. (Men min var godast).  
Jag hade även beställt en jättefin tårta från fågelsången. Schwarzwaldstårta. Så himla god!
Det var en riktigt lyckad kväll.
Och nyss ringde fimpen och var vinsugen. Men eftersom jag varit borta två kvällar i rad så drog jag nitlotten ikväll och Johan gick till Plock. Det var liksom inte igår som jag och fimpo var på tumanhand på stan. Men men, jag får vackert gå och slagga istället.
Puss


2 kommentarer: