torsdag 10 november 2011

VECKAN MED VINCENT

Jag har verkligen bara hängt med Vincent den här veckan. Eller träffade Anna en sväng på stan i Måndags och Lotta i Tisdags men annars så har det varit han och jag. Jag har känt mig ganska ur gängorna hela veckan också, älskar det uttrycket, det är så talande. Så jag har inte riktigt känt för att göra något heller. Vincent har sovit dåligt, jag har sovit dåligt and the story goes on. Det hela har resulterat i att jag pratar med Vincent som om han vore en vuxen person. Jag måste ju prata med nån haha. Gud va tragiskt det här låter..hehe. Jag sparar mig inför helgen, då kommer Anette och då blir det rajraj.. om jag inte somnar vill säga. Fattar inte hur man kan vara så trött som jag är. Jag är så sjukt vimsig också. Både igår och idag så har jag trott att jag har glömt mobilen hemma när jag har gått ut. Jag har letat igenom hela vagnen eftersom jag hade för mig att jag stoppade ner den. Men ingen mobil. Jag har kommit hem och letat efter den hemma som en idiot. Ingen mobil. Sen har jag kollat i facket på vagnen igen och igår så låg den där. Är inte sånt konstigt? Jag letade ju igenom allt men såg den inte. Idag gjorde jag samma sak men då hade jag lagt den i magfickan på min Pumatröja.  Den är ju alltid på ljudlös också för jag vill inte väcka Vincent om han somnar. Sjukt konstigt. Det är som att jag är full konstant för på fyllan tror jag jämt att jag tappar bort grejer fast det ligger precis framför näsan på mig.
Snart kommer lite fotokonst från min och Vincents höstpromenad. Stackarn, jag kommer bli en såndär aspinsam mamma som ska få honom att hålla i konstiga saker och sätta sig på konstiga platser och posa för att jag ska fota.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar