fredag 4 november 2011

FRIDAY

Vaknade med en täppt näsa. Inge bra.
Men en treo och lite nässpray senare så mår jag ganska toppen även om mina ögon hänger nere vid munnen för att jag är så trött.
Jag läste att Isabel Adrian, ni vet hollywoodfrun, är gravid igen. När jag läser att andra är gravida så kan jag själv bli sugen på att bli gravid igen. Jag fattar verkligen inte hur det går till i min hjärna för om man ser krasst på det så har jag inte alls lust att må illa i flera veckor, bli stor och klumpig som en flodhäst, för att inte tala om att föda ut ungen. Och sen ska man kämpa sig tillbaka till sin gamla kropp. Lord säger jag bara. Men sen tittar man på sin älskade unge och dör litegrann och så tänker man att jag kan bli en flodhäst för att få fler små härliga barnskratt i mitt liv.
Med risk för att bli lynchad, men skulle jag veta att jag får ett snitt eller blir igångsatt i typ v 39-40 så skulle jag nog aldrig ens tänka två gånger på att skaffa fler. Men dom två veckorna jag gick över tiden var dom värsta i mitt liv. Jag har aldrig varit mer psykiskt instabil. Hua!
Jag måste planera dop nu! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar