tisdag 22 november 2011

CARE&BEAUTY

Jag måste bara berömma salong Care&Beauty för att de är så himla trevliga och serviceminded.
Jag brukar gå dit och göra lite olika kroppsbehandlingar och tjejen som jag träffade där från början är verkligen världens gulligaste. Så himla flexibel. Eftersom jag har barn så kan det vara ganska svårt ibland att få ihop det. Men jag har fått komma efter stängning och fått avboka precis innan om det kört ihop sig. Idag när jag var där så fick jag ta med mig Vincent och hon och de andra tjejerna passade honom. Hur snällt är inte det!? Han var på sitt bästa humör och charmade dem allihop som tur var. Jag älskar när man går till ett ställe och det känns familjärt på en gång och man hittar en person som man går bra ihop med. Så den salongen kan jag varmt rekommendera. En annan salong som också är en favorit är Skincare. De har jättetrevlig personal och är otroligt duktiga på hudvård och injektioner.
Jag tycker det är jätteviktigt att man trivs när man går till en salong. Både med personal och atmosfär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar