måndag 14 november 2011

HANAZACKA - BARNEKIPERING

Jag har en favoritbarnaffär. Hanazacka i St:Per gallerian.
Den är inte billig men de har så fina saker, bra märken och det är så härlig kvalité. Vi köpte en pyjamas/underställ från Joha som är i merinoull. Merinoull är bra på det sättet att det anpassar sig efter värmen i rummet. Är det varmt så håller merinoull bebisen sval och är det kallt så värmer den. Sen köpte vi även en pyjamas i ekologisk bomull från organics for kids. Det är den han modellar här nedanför. Eftersom Vincent växer så fort så brukar jag inte köpa allt för dyra kläder till honom. Men jag gillar att mixa några dyra plagg med billiga.
Precis som jag gör till mig själv.





3 kommentarer:

  1. Sötnosen! Vilken fin pyjamas!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, merinoull måste ju vara det ultimata för vår två-åring då vi har svinkallt i huset nu när det är kallare ute! Ska kollas in!

    SvaraRadera
  3. Ja kolla in det Linda! Vet att märket även finns att köpa på nätet.

    SvaraRadera