fredag 18 november 2011

UTANFÖR BOXEN

Den här dagen ja..hmmm. Med risk för att få nån att må illa men vi har haft bajsfest här hemma. 2 gånger till och med. Och om jag säger såhär, det var överallt på min lilla pojk. Trevligt. Så efter det så kände jag att jag var värd att gå ner på stan och unna mig någonting.
Och jag älskar ju läppstift. Det vet alla som känner mig. Läppglans har jag svårt för så det är tur att läppstift är på modet igen. Jag kommer ihåg för flera år sen, då tyckte folk att jag var konstig för att jag bara använde läppstift. Skitsamma iallafall, mina läppstift går alltid i samma färgskala, från korallrosa till ljusrosa/beige. Jag är väldigt feg på den punkten. Men idag kände jag för att vara lite wild&crazy eftersom jag för inte så längesedan köpte ett rött läppstift som jag använt ibland. Men idag hör och häpna så köpte jag ett åt det bruna hållet. Ahhhh! Verkligen outside the box. Tänkte ha det ikväll. Så vi får se hur det går. Ikväll ska jag träffa flickorna. Många som jag inte träffat på jättelänge så det ska bli så himla mysigt. Jag sitter just nu med fuktmask i ansiktet. Min stackars hy, den mår inte bra just nu. Hörs sen.
Det är brunare i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar