tisdag 8 november 2011

MITT EGET BARN

Ibland glömmer jag vad det är för dag. Men Tisdag va? Tror det är Desperate Housewives ikväll och det brukar ju vara på Tisdagar. Oh så nice :)
Jag har varit på gymet idag. Tog med mig Vincent i babybjörnen. ( Skoja). Nej, Lotta var barnvakt och jag gick och brände fett. Inte för att det känns som att något försvinner men jaja.
Funderar starkt på att köra hardcore LCHF. Men jag och strikt kosthållning har aldrig gått jättebra. Men ska kanske ge det en chans iallafall. När jag skulle hem så sprang jag in på Kappahl för att köpa byxor till Vincent. Dom har förövrigt fått in lite schyssta kläder till oss kvinnor (höhö). Det är inte bara tant längre. Iallafall så skulle jag betala i kassan och då frågade kvinnan om det var en present eller om det var till mitt eget barn. Och det var nog första gången som det verkligen gick in att jag är mamma. Jag har ett eget barn. Och jag kände mig så himla stolt när jag svarade att det var till mitt eget barn. Tänk att jag klarade av att trycka ut honom. 4,3 kg ren kärlek.
Nej, nu ska jag och lilleman gå ut och ta en liten promenad och ringa gudmor Anette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar