torsdag 3 november 2011

INVADERAD

Det är en hantverkare och springer här hemma. Jag sitter i soffan och känner mig dum..och lat av nån konstig anlednig. Varför är det så? Att så fort nån annan kommer in i ens hem och fixar med nåt, då börjar man själv alltid pilla frenetiskt med nåt ytterst oviktigt. Jag började torka av min redan torkade diskbänk. Sen sket jag i det och satte mig här och nu känner jag mig lite som en övervakare som granskar mina arbetares jobb haha! Fast till saken hör att i vår lägenhet kan man inte ta vägen nånstans. Man kan bara vara i vardagsrummet. Hade jag haft ett rum med en dörr som går att stänga så hade jag flytt. Sist dom kom in så hade jag precis duschat och hörde inte att det knackade. (Dom har nyckel) Så, ja...det blev intressant. Som tur var hade jag dragit på mig ett par väldigt små, men ändå, jeansshorts. Grattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar