onsdag 23 november 2011

ONSDAG

Jag känner att min PMS är på intågande. Varför finns det inte ett litet piller som tar bort alla symptom för??? Jag blir så himla hungrig att jag skulle kunna äta en hel ko själv (eller, bara de fina delarna).
Och jag känner att jag blir svullen, trött och usch och fy och blä. Just nu är jag så fruktansvärt sugen på nånting gott. men vi har inget sånt hemma.
Från det ena till det andra, idag så har vi varit på lunch hos Fimpen. Vi fick skitgod vegetarisk lasagne. Jag kan verkligen tänka mig att äta vegetariskt oftare om det smakar på det viset. Jag är ju en köttjej, vad äckligt det lät. Men jag älskar kött. Så det har varit fullt upp ända sen vi vaknade tills Vincent somnade för nån timme sen. Jag somnade också när jag nattade honom och vaknade nyss.
Sitter och läser bloggar och följer diskussioner om bland annat skönhetsoperationer. Det är alltid lika intressant att läsa om människors åsikter i det ämnet. Speciellt i bloggvärlden för där blir det alltid ett himla liv. På tal om ytligheter. Jag har fått som tips här i bloggen om att gå och solduscha mig när man känner sig alldeles för blek. Är det någon av mina väldigt anonyma läsare ;) som vet ett bra solduschställe i Uppsala?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar