torsdag 11 februari 2010

Alla hjärtans dag..

Den där himla dagen som folk börjar prata om nu..jag får sån grov alla hjärtans dag ångest. Man får så höga förväntningar att allt oftast bara blir skit. Eller jag kanske bara är ett neggo för att min o johans första alla hjärtans dag ihop blev en katastrof, vi gjorde nämligen nästan slut..hahaha, det är kul nu men då var det ingen hitparad direkt.
Förra året käka vi middag på Trattoria Commedia och det va faktiskt skitmysigt, vi tog det soft bara och sen tror jag vi mötte upp kompisar och drack drinkar. Men jag minns den dåliga alla hjärtans dagen tydligare så det är nog därför jag börjar kallsvettas hehe..
Jag hade ju till och med tänkt åka till min syster i helgen, så mycket är den 14 februari på min radar.
Ni kan få ge mig tips på vad jag kan hitta på utan att få min klassiska ångest. Kom igen nu, Hit me med bra idéer..

7 kommentarer:

  1. Lustigt,min och Peters första allahjärtans dag var oxå katastrof.Det behövs nte en speciell dag för att uppskatta varann,likadant känner jag med mor/fars dag.Varför måste man ha en speciell dag för sådant????Tänk på alla stackare som inte har en partner eller mamma/pappa.Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vackra och fina STINA! Min telefon är ju helt kajko! bad bad bad. hoppas du mår bra. Vill ta en raincheck på det där myshänget snart! massa puss!

    SvaraRadera
  3. Självklart fina du!anytime..hoppas du mår bra?puss

    SvaraRadera
  4. Åh vad bra!!! Va ju så mys sist vi sågs ju! (: Ja jag mår bra, har bara overkligt ont i min axel som jag måste få bukt på! Händer i helgen? Puss!

    SvaraRadera
  5. Har inga planer ikväll, funderar på om jag ska dra hem lite flickor hit kanske, sugen?imorgon blir det väl alla hjärtans dag jox skulle ja tro eller så blir det på söndag. Va ska du göra?Puss

    SvaraRadera
  6. Jag är ledig idag, men ska försöka komma iväg till läkaren och förhoppningsvis en kiropraktor om det behövs. Min axel håller på och krånglar, har overkligt ont! /: Så ska försöka vila den ikväll eftersom jag jobbar hela helgen, och imorgon ska vi ju till Elli på födelsedags fest. Så jag hoppas verkligen att min axel ordnar till sig! Buuuuu. Ah just ja, alla hjärtans dag, jag bojkottar den skiten (;

    Pussis!!

    SvaraRadera
  7. Va har hänt med axeln?har du ramlat på den?just det ni skulle dit ja..hoppas verkligen du får ordning på den!!

    SvaraRadera