onsdag 10 februari 2010

Frågor

kan ni bli förbannade helt utan anledning ibland?för att livet är som det är..likväl som man ofta älskar livet så kan det gå över i ett trött hat ibland. Just nu i denna stund känner jag mej trött på det och nöjd på samma gång. En konstig känsla. Vissa bitar faller på plats och andra bitar passar inte ihop.
Jag känner många gånger att jag inte vill bli för personlig på den här bloggern för jag vet inte vem som läser..det känns rätt och fel på samma gång. Motsägelsefullt är nog det rätta ordet. Jag känner mig så jäkla ensam just nu i livet och ändå inte. Kommer det någonsin en dag när allt faller på plats?eller kan man inte få allt? Eller är det som Meja sjunger.. It´s all about the money...

2 kommentarer:

  1. Ja, det där kan jag verkligen relatera till! Jag tror att det hör livet till, att man har lite missnöje i det nöjda.
    Men sen kan det ju gå upp och ner litegranna, i alla fall för mig. Det gör så att det känns extra härligt de dagar då allt faller på plats! ;)

    SvaraRadera