måndag 15 februari 2010

Cell-äckel-prov

Jag har fått en kallelse till att gå och göra cellprov!Jag har fasat för den kallelsen. Jag vet inte hur jag ska göra det här för jag är helt himla skiträdd för det där äckliga cellprovet. Allt och jag menar allt som har med livmodertappen att göra freaks me out BIG time!Jag mår fysiskt illa när jag tänker på det, jag känner smärta i mig och fy farao bara JAG VILL INTE! Jag kommer ju boka en tid och precis innan jag ska gå innanför dörrarna så kommer jag lägga benen på ryggen och löpa som en jagad panter därifrån.
Nån måste typ gå med mig i koppel dit.
Den här skräcken kommer från att jag en gång var med en kompis som skulle sätta in en spiral, och hon höll för det första på att svimma av smärta och för det andra så svimmade hon på riktigt när hon ställde sig upp.
Blä...
Nu gör jag fisk till middag, jag gör aldrig det så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den där filén..hmmm
måste googla recept...
pöss

5 kommentarer:

  1. Men fatta vad skönt efter du har gjort det, och veta att du är frisk!
    JAg har inte fått nån kalleles:( jag är liksom mobbad från GYN!
    How the f@ck did that happend;) puss

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå fått kallelse till en sån! Uuuuh. Jag tar dig i koppel dit! And like wise im sure! (;

    SvaraRadera
  3. Men du pullan! D kommer gå kanoners!=)
    Fan va synd att du inte kunde gymma imorrn, hur ska jag nu fixi såndär MEGA träningsverk!? (asså its still thehe..)
    Skål!
    (o puss)

    SvaraRadera
  4. Vill inte vill inte vill inte..fimpen du kan gå dit och låtsas va jag..

    SvaraRadera
  5. Jag har både tagit ut och satt in spiral och jag kan ju trösta dig med att ett cellprov är ett spott i havet i jämförelse mot att sätta in en (helvetets) spiral =) Känns knappt alls med cellprovet! Tycker helt klart du ska gå dit!

    SvaraRadera