fredag 19 februari 2010

berry..berry...berry

Jag ligger o slökollar på flirting with forty som jag spelade in igår och myser i johans tröja..Han är borta ikväll, jag som ville hänga med honom och mysa. Det är konstigt det där att även om man ses varje dag så saknar jag honom asmycket när vi inte har haft kvalitétstid..töntigt ord men väldigt sant.
Han är på expertawards haha, alla ska tydligen ha prisgalor nuförtiden men min älskling kanske vinner bästa butikschef. Det hade varit så kul om han gjorde det med tanke på hur hårt han jobbar och sliter i sin butik.
E sugen på Berry ikväll..ska nog gå och köpa en flarra..fy va dålig jag e!hade ett nytt löfte att bara dricka vin 2 ggr vecka..nu blire 3..inte bra för min träning. Men det där hallonvinet har jag suktat efter i en vecka nu...

2 kommentarer: