torsdag 11 februari 2010

Mys dag

Mysig dag har det varit hittils, drog hem till Nina och åt frukost, fick äntligen träffa henne :) Liv kom förbi som jag aldrig träffat innan och hon är ju hur mysig och gullig som helst, det är så himla roligt att träffa nya människor. Sen kom Madde som jag heller aldrig träffat förbi en sväng så det va jag och mammorna haha.
Det kommer bilder från gårdagskvällen senare när jag fått sladd till min nya mobil, för jag fotade mest med den, bilderna blir så himla bra. Men när vi kom så kändes det som att man ramla in i Paradise Hotel..typ.
Mycke B kändisar några C och några A hahaha..sjuka benämningar. Man fick en trevlig goodiebag från tresémme med sig hem och det är ju inte fel..och man fick det godaste vin jag druckit någonsin, ett jordgubbs vin som hette Berry tror jag, det ska jag inhandla, sjukt gott.
Nu ska jag chilla lite och sen blir det workout med friday :) hon lär få peppa igång mig idag, har inte så stor lust att röra på fläbbet..Hitta några bilder på min kamera från innan partyt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar