fredag 5 februari 2010

Keep your head high

Jag tänker sluta bry mig om vad andra tycker om mig. Jag bryr mig inte överdrivet mycket i dagsläget men ibland och när vissa personer säger något så suger jag åt mig som en svamp helt i onödan.
Och det jag pratar om är när man står framför någon annan och förringar sig själv och det man är/gör för att den man pratar med har en åsikt om detta som är negativ eller nedtryckande. Man ska ju inte skämmas för den man är.
Sist detta hände mig blev jag så fruktansvärt arg på mig själv, för istället för att stå på mig så försökte jag förringa det jag gör. Och det tänker jag inte göra igen man ska vara stolt över just den personen som man är!!

6 kommentarer:

  1. Hej baby!!!! Håller med dig till 100, stå påre bara. Du är toppen precis som DUUUUU är! Finns bara en underbar Stina å det är ju du! (:

    Min lur är kajko, därför jag inte kunnat svara på ditt mess. Men nästa vecka nångång, los dejtos nån dag???

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där! Det är asdumt att göra så men skitsvårt att lära sig att låta bli. Sen tror jag att man aldrig kan sluta bry sig helt om vad andra tycker om en men man kan kanske välja vad man tillåter att ta åt sig av.
    Stå på dig tjejen! & oftast är det avundsjuka/missnöje som gör att folk klankar ner på andra, är man nöjd behöver man ju inte göra så.

    SvaraRadera