tisdag 9 februari 2010

Sveriges svar på The Hills?

Har precis kollat på andra avsnittet av Glamourama (går på tv3 play) serien som följer 3 bloggerskor i Stockholm. Första avsnittet var mest pinsamt, men andra avsnittet fick mig hooked precis som det mesta. Dom lever verkligen ett surrealistiskt liv i dagens Sverige, deras jobb är till stor del att synas och festa. Och vem vill byta liv med dom? Jo jag..hade inte tackat nej kan jag ju säga. För jag tror, och nu kommer ni säkert inte hålla med om ni sett avsnitten men jag tror och tycker att dessa brudar är ganska smarta. Visst att dom festar mycket och kläcker ur sig pinsamheter men det finns något bakom pannbenet det är jag övertygad om. Och nu får dom världens plattform att jobba utifrån, hoppas dom gör något bra av det.

Glamourama, bild snodd från www.Stureplan.se/michaelaforni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar