söndag 21 februari 2010

Lördagsresumé

Igår hade jag en skitmysig kväll hos Anette, eftersom det inte blev nåt vidare drag på Johan så flydde jag hemifrån :)
Vi drack lite mer Berry haha, en ny trend är skapad och den kommer nog inta förstaplatsen på favoritdryckes listan! Roffa får känna sig fett brädad. Vi kolla lite melodifestival o sen satt vi och prata om livet och vad vi vill ha ut av det och att man ibland måste våga vara ärlig mot sig själv om vad man vill och noga med vilka som ska få ha inflytande över ens liv.
Anette bor precis brevid krogen Williams så vi gick dit en sväng..jag hängde där massor när jag va runt 18 år och härjade vilt, det är ett ganska speciellt klientel som hänger där då som nu. Dom har iallafall renoverat sen mina glansdagar haha. Personalen är sjukt otrevlig där asså..no service what so ever..
Nu ska jag göra pasta bolognese med parmesan och sen blir det bio kl 6..
puss på er...

2 kommentarer:

  1. Tack för igår, finaste bästa Stina!
    Du är en fantastisk vän.
    Massor pussar till dig!

    SvaraRadera