måndag 15 februari 2010

Shake that ass

Jag har inte rört på mig ett skit idag, förutom några små hundpromenader. Fy på mig!det blir tidig träning imorgon. Jag har varit hos en revisor idag med min boss, jag ska ha mest kontakt med revisorn när vi drar igång la boutiqe..haha det kan ju gå hur som helst. Men det verkar inte vara så himla svårt, ska mest hålla koll på papper o kvitton och kassautdrag och fakturor..shit herregud hoppas det går bra.
Nä om man skulle lägga sig på golvet och göra några pissa hunden och shapa lite ass...

1 kommentar:

  1. Hello! Jag träffade dina karlar ute häromdagen. Pompom hade visst krympt (eller så har Texas växt), men det hindrade inte honom från att visa att den som fortfarande har sina bollar är den som bestämmer. Min lilla gubbe är numera boll-lös.
    Jag har två tentor att överleva på torsdag men sen är det dags för dejt, tycker jag. Min hund håller på att klättra på väggarna av understimulering så Pommen kan gärna ge honom en omgång!

    Puss

    SvaraRadera