måndag 8 februari 2010

Monday funday

Sitter och funderar på om jag ska byta mobil, har en nokia E71 tror ja den heter..Och johan har fått en Sony Ericsson typ den senaste modellen jag kommer aldrig ihåg namn och serier, som jag kan få om jag vill. Kameran är kickass, typ bättre än min digital kamera så fotograferandet skulle ju underlättas, man behöver bara släpa på en pryl. Men den har touch screen bara, jag kan tycka att det är lite bökigt. Ska fundera på detta ett tag..
Jag har precis tränat, var uppe kl 7 idag hör o häpna och på gymet 8..sjukt tidigt.
Idag ska jag verkligen fixa iordning hemma. Har en fråga till er läsare, nu när vi har mycket vitt i lägenheten så vill jag ha en accentfärg inte på kuddar kanske men tänkte göra en tavla..vilken färg ska jag satsa på?
Shit va jag känner mig mör i kroppen, och jag tyckte inte att jag va så fokuserad under träningen idag.

Nåt sånt här kanske..gillar den här stilen skarpt, kanske för att jag själv alltid målar kvinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar