torsdag 25 februari 2010

Plock-bordellmamma-mat-tvättstuga-halsband-tavla-flickor-igår


Har goffat i mig en pommes frites med bea och en gudomlig liten chocklad bakelse på Plock precis med anette..heaven när man e lite bakis.Jag har köpt ett nytt halsband men ingen klänning som jag egentligen skulle..Jag har fått hit en sockersöt liten chihuahua som ska bli påsatt och få små bebis pompomar jag e den nya bordellmamman..Jag ska tvätta nu..Jag e fortfarande sliten..Update update..vi låter bilderna från veckan tala när jag inte pallar..Pöss

4 kommentarer:

  1. Vad tar ni för en valp?Är lite småsugen på en liten vovve....Kram

    SvaraRadera
  2. Tiken är tyvärr inte min, utan hanen!men pernilla som äger tiken brukar ta 10.000 men då tar hon inte stamtavla på valparna. Om du bestämmer att du vill ha en så kan jag prata med henne så du får tinga en valp isåfall..så säg till om det blir aktuellt :) kram

    SvaraRadera