tisdag 16 februari 2010

Tuesday night and feeling alright

- Storhandla, det blev inte av häromdagen.
- Laga middag
- Rusta upp mig själv..scrub, naglar, rycka musche, noppa ögonbryn, raka ben osv osv
- kankse se nåt kul på tv
- boka tvätttid
Bra då sätter vi igång duracell kaninen så blir säkert allt det här gjort..Egentligen skulle vi haft middagsgäster men eftersom vi inte hade handlat så blire en annan dag.

Idag när jag va på gymet så tänkte jag på hur mycket jag verkligen hatar och avskyr omklädningsrum..det är något väldigt barbariskt och råbarkat över dom. Alla bara flänger av sig kläder till höger och vänster!Man sitter där i godan ro och knyter sina skor och när man kollar upp så har man helt plötsligt en stor röv i fejjan. Dallrande lår och pattar överallt, nä jag gillar det inte och det värsta höll jag på att glömma, det är dom som odlat snårskog därnere och går och stoltserar runt, man skulle liksom behöva en himla lie för att ta sig fram. Det är därför jag i mesta möjliga mån undviker att duscha på gymet, hellre vandra svettig hem. Och nu kanske ni tänker att värst va jag sitter och glor, men jag lovar, det är inte frivilligt!!

Jag har haft en skabbdag idag..dags för uppfräschning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar