söndag 28 februari 2010

Helgen

jag e helt slut som artist, fläbbig som en fisk och vill bara gå och lägga mig!Loppisen var verkligen en besvikelse idag..Människor som ville ha allt man sålde för max 20 spänn..Jag o Anette hade alldeles för bra grejer med oss..innan när jag stått där så har jag haft mer skitsaker som man inte bryr sig om och det kn man ju sälja för en skitpeng. Nä så det va en mindre lyckad affär, några hundra fick vi in. Snyggo Frida kom förbi till loppis heaven hahaha...tur tt du hitta nåt gumman.
Det var hur trevligt som helst hemm hos Danne och Jossan igår. Tack fina ni för kvällen. Vi drog till BJ i typ 20 minuter sen ville johan hem så jag gav med mig och traska hem i slasket med mina killer heels, det tog ett tag kan man säga.
Nu känner jag mig råtaggad för att ha en hälsovecka..
Vi skulle på bio med fimpen och mats, jag va så sugen men då ska tydligen ännu mer släkt komma hit ikväll..sånt som min karl alltid glömmer säga till mig...buuuu!inte för att släkt e dåligt men när man e råtrött o seg så känns en biostol som ett lite bekvämare alternativ...

2 kommentarer:

  1. var jätte kul!! Är super nöjd med armb. också! Hoppas det gick bra att sälja vidare sen :)

    SvaraRadera
  2. nja gick sisådär..men men, kram

    SvaraRadera