onsdag 17 februari 2010

Sleepless in Upptown

Jag har sovit som en kratta senaste nätterna, men inatt tog priset. Usch! kanske snitta 4 timmar inatt, ej okej för en lättirriterad person som mig, eller i vanliga fall är jag inte lättirriterad men jag blir verkligen det när jag A) inte får sova B) inte får mat
Jag börjar typ svära och skrika när jag inte får upp smörgåsgurka burkar tillexempel och måste ringa och skälla på johan för att han insisterade på att vi skulle köpa den bauta stora glasburken istället för en liten som är lätt att hantera. Han e iofs van vid mig vid det här laget och löste situationen..det va tydligen bara att hälla varmt vatten över locket för då vidgas metallen..så då kunde jag inte skälla mer..skit!jag som hade en hel harang på lager.
Så nu ska jag ta ut mig helt på gymet och sen kommer jag nog gå hem och däcka några timmar..det är en bra plan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar