onsdag 3 februari 2010

Sex and the city

har börjat från början på 3an igen, det spelar ingen roll om man sett alla avsnitt 100 gånger man blir alltid glad av sex and the city, det måste vara den bästa serien som någonsin gjorts!
Vi måste ha den där festen snart..jag tror det kan bli bra.
Jag sprang ner på stan och mötte upp min fina malin, har inte träffat henne på evigheter. Hennes lilla sockersöta dotter Emma va med, shit va jag saknar att hänga med er, måste bli oftare.
Vi catcha upp lite inne på Burger King medans Emma lekte i bollhavet..
Nu harv jag precis varit ute och sprungit!!!med min hund..han vahelt galen och ville kuta hela promenaden så det va liksom bara att ställa upp..
Världens sötaste Emma <3

2 kommentarer:

  1. Ja Sex and the City är utan tvekan den bästa serien! Tillhör min morgonritual (förutsatt att jag e ledig) att kolla på minst två avsnitt =)
    Ser ut som ni hade en helmysig fikastund!!

    SvaraRadera
  2. mitt lilla em. hon har kört stenhårt på att försöka trötta ut mej hela dagen men nu sover det lilla monstret en skön sömn :) nu ska tant stina mejla bilderna på emma till mamma malin ;) PUSS

    SvaraRadera