tisdag 23 februari 2010

MILFS

Idag har jag fått äran att joina en massa heta milfar på frukost hemma hos frida..Jag fick dispans eftersom jag faktiskt har en hund. Jag har varit uppe sen 7 väldigt ovanligt men det skull komma handymans hit och göra rent ventilerna..dom kom typ 8..astidigt!Pompom skämde ut mig i vanlig ordning genom att ge dom en riktig utskällning och sedan jaga dom..charmig jycke man har!Han e däremot sjukt bra på att charma mig för när jag säger till honom så lägger han sig på rygg och spelar söt och oemotståndlig..och han lyckas med det med..
Jag tänkte kolla igenom fridas garderob idag o se om jag får låna nåt festligt..wee

2 kommentarer:

  1. Vilket liten sötnos!! Förstår att han charmar byxorna av vem som helst ;) En liten sören-charmören ;)
    Hoppas ni får det trevligt!!

    SvaraRadera
  2. ja han är världens sötaste lilla gulleplutt men han har ett himla skall asså..kram på dig

    SvaraRadera