söndag 7 februari 2010

Long time

no see..eller va säger man..känns som länge sen jag skrev nu men det är väl bara 2-3 dagar sen. Vi var i Stockholm Fredagkväll till Lördagkväll hos johans pappa. Och har ätit så mycket god mat så jag håller på att spricka fortfarande. Johans halvsyster har varit i Australien i ett år och hade kommit hem nu så det va familjemiddag/reunion. Det va så himla skönt att åka dit och bli bortskämd med mat o vin. Johans pappa o sambo är grymma på mat så igår fick vi 3 rätters innan vi styrde kosan mot uppsala igen.
 Vi gjorde ett några timmars stopp hemma hos en kompis till johan och på väg hem därifrån så hittade vi några av mina killkompisar på isbanan i fålhagen fastsittande i en snövall, inte dom men bilen. Dom hade sladdat runt med företagsbilen och sladdade liiite fel om man säger så hahaha, sjukt kul och otippat att vi åkte förbi just då. Så johan fick bogsera loss dom annars hade dom nog suttit fast där nån timme till för dom försökte skotta loss bilen med en sopskyffel. Jag höll på att dö av garv.
Nu tänkte jag antingen gå till gymet eller ta en lång promenad. Vi får se vad det blir...Jag va väldigt dålig på att ta kort i helgen men några tog jag på mig själv ;)


Det här är verkligen min humor, tycker det är sjukt kul..Försök o cykla iväg på den där vettja!hahaha..

3 kommentarer:

  1. vilken jävla mördar cykel ser lixom ut som en alien!!

    SvaraRadera
  2. hahahah ser ut som en såndära jacka med fransar!! hahahah SJUKT KUL BILD!!!

    SvaraRadera
  3. eller hur haha, helt himla galet!

    SvaraRadera