onsdag 3 februari 2010

BEAUTIFUL NIGHTMARE by Ida Sjöstedt

Så heter Ida Sjöstedts nya kollektion, så jädra fint namn och otroliga kläder, verkligen Amazing!! Jag har haft en så himla härlig kväll med drinkar och vin. Drinkarna var gjorda på Karlssons vodka nytt märke för mig har aldrig hört om det men det kändes ju rustikt svenskt på nåt vis, att ha en Karlsson i glaset är ju aldrig fel.
Jag blir kär såna här kvällar, kär i vackra kläder och saker, kär i fina vänner, kär i allt som känns otvunget.
Plus att jag blev totalt starstruck ikväll från ingenstans, jag brukar inte reagera på kända människor men så vandrar Noomi Rapace in aka Lisbeth Salander och jag vet inte vad som hände med mig men jag blev helt till mig i trasorna..tycker hon e så..cool bara på nåt vis och vacker. Jag satt och gapade och stirrade som ett fån. Borde gått fram och tagit en idol bild, men jag va för feg. Anettes söta kompis Sanna som mötte upp på Riche kläckte ur sig ett ord som jag kommer att börja använda väldigt frekvent..Mushroom face!!hahaha jag älskar det!så himla bra ord..Tack Sanna :) Dom som är lika bloggnördiga som mig känner förmodligen till serien glamourama som börjar på tv3 play snart, en serie om tre bloggerskor som bor i stockholm. En av dom Anna Hibbs. Dom drutta in med sitt filmteam och ägde världen i ca 5 min. Allt för bra underhållning, dom verkade inte så uppskattade dock, det är inte lätt alltid i kreddiga stockholm, speciellt inte på "svåra" tillställningar. Det är sjukt kul o se människor på riktigt, dom ser alltid så annorlunda ut i verkligheten.
Måste sova nu Darlings..Sweet Dreams...

2 kommentarer:

  1. jag dör. vilka vackra klänningar. dom du tog kort på var ju tusen ggr vackrare än dom jag sett på nätet. den vita var ju helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Assåguud vilken lyxkul kväll Stina! Det äru värd till 1000:)
    puss

    SvaraRadera