måndag 22 februari 2010

I huvudet på stina

Nu ska jag kolla på Glamourama..sen ska jag tvinga baby att ge mig en ryggmassage, jag gjorde just ceasarsallad med egengjord dressing och krutonger så jag e värd en massage.
Jag har även förintat allt hår på min kropp med veet hårkräm..får se hur lång tid det tar innan det växer ut igen det brukar ju gå på 2 röda typ..Jag borde vaxa, göra en brazilian o hela köret men uähhh jag blir rädd bara av att dra av ett plåster liksom. Hatar min kroppsbehåring ibland undrar jag om det finns nåt utländskt påbrå nånstans i nån teeny weeny ådra somewhere i min familj för jag känner mig då inte direkt svensk när vi kommer till hår ämnet. Så om nån klinik känner sig manad att sponsra mig med lite laser i mina små hårsäckar så får ni hemskt väldigt gärna höra av er jag vill liksom alltid vandra runt med silkeslena ben som i alla rakhyvel reklamer..fett mycket sexigare skulle man ju känna sig iallafall. Gud nu fick jag cravings efter ballerina kladdkaka..hur sjukt gott lär inte det va..måste testa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar