onsdag 10 februari 2010

Onsdag

Godmorgon
Idag är en rolig dag, ska till stockholm med anette ikväll och följa med Marie på Finest Awards..haha.
Kan ju bli kul..
Jag har även ett nytt jobb nu, men börjar inte riktigt än för det är ett helt nystartat företag och det måste komma igång innan jag blir mer involverad i det. Så jag håller alla tummar för att ingenting går snett.
Jag kommer isåfall att jobba med led ljussättning och lampor..låter tråkigt men det är rätt häftiga grejer man kan göra med det. Så vi var uppe hos philips igår och fick en presentation av det hela och en inblick i vad vi isåfall ska köpa in till butiken som ska öppnas. Det är sjukt kul att vara med i något från början och som sagt så hoppas jag verkligen att det inte kommer massa hinder på vägen.
Jag igår

4 kommentarer:

  1. Grattissssssssssss gumman!! Fan va kul för dig!
    Just ja, ska kolla upp vinkvällen! =)
    Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vill höra allt:))))
    Vad duktig då är! Skam den som ger sig! misssssss UUUUUU like crasie

    SvaraRadera