onsdag 18 november 2009

Att vara sin egen

Ja förutom att jag verkligen borde tvätta idag så tänkte jag pröva på en hemma gjord hårinpackning..
Har hört att man kan blanda ett ägg med lite olivolja och klafsa i håret och det ska tydligen göra underverk.
Jag känner att hela jag behöver en totalrenovering/makeover
Somnade också såklart med sminket kvar igår, Jag HATAR att sova med smink. Läste nånstans om ett hemmaknep för huden, man ska koka kinesiskt ris och sedan ta avkoket och blötlägga en handduk som man lägger på ansiktet i 10 min..frågan är om det går lika bra med basmati ris :)
Nu banne mig är det uppryckning..upp ur sunkträsket..

Har vaknat med en längtan i min kropp i snart 1 års tid nu, och den har blivit intensivare på sista tiden.
Jag vill vara min egen chef, jag vill ha mitt eget företag, jag vill bestämma, jag vill ha kontroll.
Jag längtar till den dagen då jag har skapat och byggt upp något själv. Jag vill att det ska vara nu!

Tänk att det alltid ska handla om pengar i slutändan..Man har en bra affärsidé och plan men pengarna ställer sig emellan.













Anette igår! Min kamera är inte den bästa..lite suddigt. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar