söndag 15 november 2009

Hon som inte kan låta bli sitt hår

Jag är en aning knäpp..jag har bytt hårfärg x antal gånger den här hösten..Så jag tänkte ge er min hårhistoria i bilder inom loppet av 3 månader..


Först ett litet misstag, det blev rosa..efter en vecka va jag....


Blond igen...

Efter 3 veckor färgades håret lite mellan råttfärgat brunt

Jag lessna på råttfärgen och färgade Brunt..efter 2 veckor

Jag blev trött på den bruna och la i slingor som blev typ oranga!??Detta skedde en vecka senare

Jag la i ännu mer slingor dagen efter första slingningen...


















Men så kom min kille och sa..Men du skulle ju va mörkhårig nu ju..Du är ju nästan blond igen..så då blev det svart..Och jag har faktiskt lyckats hålla mig ifrån att mixtra nu i snart 2 månader...Good Girl..mitt stackars hår behöver det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar