lördag 14 november 2009

Upp som en sol..Ner som en pannkaka

Hejsan..Jag är lite seg idag...lite mycket skumpa i vinglas igår..Gick ner en sväng på stan till Villa och Biztron..sen klampa jag hem i kylan..ganska rund under klackarna...Märkte inte ens när Johan kom hem. Men kul hade jag..Idag vakna jag först klockan 6 sen kl 8..masade mig ut m vovven i regnet och såg helt galen ut med gårdagens smink kvar. Fattar inte att jag alltid ska vakna så tidigt, det enda man vill är att sova men jag kan inte..nu har jag precis ätit pizza och myser med tidningar i soffan...Ska nog sova lite också..
Hörs sen..
Jag blev knivskuren också..Haha jag skulle äta mat kl 3 på natten och då kan det gå såhär..Nu vet jag hur jag ska lyckas med min outfit nästa Halloween ialllafall..

Klockan 8 imorse..jag vinner dagens trashigaste outfit


PIZZA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar