lördag 7 november 2009

Middag hos svärfar!

God Lördagskväll allihop!

Jag håller på att piffa och stassa mig inför kvällen, jag och Johan ska åka till Stockholm på middag hos hans pappa plus sambo, vilket ska bli väldigt najs. Ge mig ett glas vin så vet ni att jag håller mig glad och nöjd :)
Idag bjöd Johan mig på frulle på stan det va mys. Jag kände mig dock lite lätt horig när jag gick omkring i min vita päls rufsiga knullrufs till hår och höga boots, men jag bjuder på den!

Fina Darling!
Jag hann även med ett träningspass med sofia, det gäller att börja i tid innan beach 2010 :) för all rosé på våren brukar ju komma ivägen för mitt sexpack. Träffa även Anette en snabbt på stan hon köpte ett par killer stövlar som hon kommer se helt fab ut i!
Nu måste jag fortsätta sminka mig!
Ha en fin kväll
XoXo

1 kommentar: