fredag 27 november 2009

Virrvarr

Varför varför VARFÖR?? Vet inte hur det är för andra men jag har personer som jag alltid stöter på endast när jag ser komplett galen ut. Tänk er Pamela Andersons trashigaste moment och en paparazzi är framme, den räven, och knäpper en bild. Nu menar jag inte att jag ser ut som Pamela men ni fattar grejen, man har bra och dåliga dagar. Men till saken mina grannar då, inte i samma hus men på samma gata, dom stöter jag bara på när jag ser ut som just en avdankad hollywood kändis/crazy galning för det är vad dom måste tro att jag försöker satsa på med mina kläder jag har på mig när jag träffar på dom plus att dom har en hund så det är ganska oundvikligt att bara dra därifrån när hundarnas koppel trasslas ihop.
Men nu precis här för en kvart sen skulle pompom bara kissa i trädgården snabbt för vi ska ut o gå snart, Väldigt safe trodde jag eftersom gården är inhängnad men grinden va öppen. Jag har mina grå mjukisbrallor med fläckar överallt och drar till det på mig mina trashiga uggs min svarta päls och ett par solglasögon. Håret står på ända jag e blek eller snarare grå i ansiktet och ja ni kan ju föreställa er hur det ser ut. Men då SÅKLART kommer den där fucking hunden utanför grinden och innan jag hinner säga hej så har ju pompom stuckit dit och ska leka. Och där står jag som ett fån framför en fräsch nyduschad person och försöker sända icke galning vibbar. Jag gillar verkigen inte det här..från och med nu ska jag bara gå ut när jag är nyduschad och luktar rosor och borsta håret ska jag också göra..herregud! Det roligaste var när han sa, jaha så DU bor här..ja jag vet min image matchar inte riktigt huset jag bor i..hahaha..

Sofia I love you!Tack för den fina texten, den gick rakt in i mitt hjärta..Jag får inte nog av dig fina ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar