torsdag 19 november 2009

In the Ghetto

Lyssnar på Run this town med Jay-Z the one and only och rihanna + kanye west..jag älskar den låten..den får mig att vilja bli en gettounge i New Yorks förort och va astuff och kaxig och ha galen frisyr och tillhöra ett gäng. Sen skulle det ju va hett om jag råkade bli lika snygg som Rihanna också.
I´m gonna do some work today to..nu banne mig ska cashen in!!
På fredag ska jag få smink från Make up store för att jag va med och gick deras visning på Oasia och det kunde inte komma mer passande för allt mitt e typ heeelt slut, och det finns inget som piggar upp mig mer än att få nytt smink..I love makeup!Det är sjukt ändå hur annorlunda man kan se ut med olika sminkningar ska lägga upp en bild från visningen man ser inte att det är jag.































Crazy Huhh??min klänning va helt transparent också förutom fjädergrejset där fram..kul när man har typ hundra kroppsnojor men de gick okej.
talk to you later!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar