söndag 8 november 2009

Snövit eller Guldlock?

Söndag igen..Farsdag inte att förglömma! Jag köpte en napoleonbakelse och massa wienerbröd till min far idag han älskar sån skit. Johan köpte 4 paket gula blend till sin pappa det kan man ju diskutera om det är politiskt korrekt ;) men han hade inte hunnit fixa..Haha jag tycker de va ganska kul!

Vi sov över i Stockholm inatt och igår fick vi tacos till middag hos johans farsa så jag har inte ätit något annat än taco heeela helgen. Ska variera det ikväll och gå till Soul food (gamla Venedig) och äta steak..wee!
Jag e även helt mör i ryggen för jag testade Pias spikmatta idag..men Herregud va skönt det är..måste skaffa en sån tror jag. Man blir totalt avslappnad alla spänningar försvinner.
Johan den lilla pussyn tyckte det gjorde för ont så jag reta honom, men då kontra han med att jag inte pallar att använda min epilator och det klarar minsann han och då blev jag tyst..

Känns som jag babblar..anywho..Funderar på mitt hår som vanligt och vet inte om det ska få vara megan fox svart eller om blondiner har roligare..Gaaah!Ilands problem..

Blond VS Black

Pusss

2 kommentarer:

  1. Mörkt e skit snyggt, men du passar i båda

    SvaraRadera
  2. Du är så vacker i båda. Kör blondie till sommarn :)

    SvaraRadera