måndag 30 november 2009

Eftermiddags Kaos

Jag sitter med ett gäng GALNA hundar runt mig och inte vilka hundar som helst utan familjen pompom. Farsa: Pompom, Morsa: Doris, Barn: Vigor
Dom bråkar som en familj och löser allt med hierarki systemet. Alltså Mamma är enväldig och bestämmer allt. Regeringen med andra ord. Vigor är i tonåren och kaxar skiten ur sin farsa pompom som tar det hela med ro...oftast.
Man blir knäpp när man har hund tro mig.
Sitter hos sofia och hon städar och fejjar som en galning vi kom nämligen in till ett inferno av vindruvor och ludd och sopor på golvet. Så jag bloggar under tiden. Vilken lat och taskig kompis jag är.
Vi ska laga lite mat och gå till Gränby C och köpa VIN = Stina lycklig.
Nu börjar husmor bli klar så jag ska väl egagera mig lite i maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar