måndag 23 november 2009

Not my day

Idag har inte varit min dag.
Först gick träningen käpprätt åt pipan för jag började må skit på vägen dit, kallsvettig och konstig. Jag va väl där sammanlagt tja, en kvart kanske innan jag slokörad traska därifrån och det kändes som alla glodde på mig och tänkte, vilken spånbrud som tror 10 min på löpbandet räcker.
Sen låg ja i soffan o mådde skit men fick skjuts av min bästaste älskling till jobbet.
Och de gick bra men har inte varit pigg idag asså. Jag tror att min baksmälla från igår bestämde sig för att stanna kvar.
Men det är inget svin iallafall..som tur är!
Nu blir det sängen efter att ha glott på Paradise Hotel och jag måste hålla med många andra om att det är en himla kackig produktion. Känns som vi åkte bakåt några år i svensk tv utveckling.

Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar