fredag 13 november 2009

Friday - my day

Mitt lilla hjärta ligger och sover i mitt knä..Jag älskar min lilla gris!Sjukt att man kan älska en liten hund som att det vore ens eget barn.
Intervjun idag gick helt okej!Inte strålande för jag e lite seg i huvudet kl 9 på morgonen det kan jag inte hymla om. Och som jag nämde tidigare så är det inte min favorit sysselsättning att sitta och prata om mig själv. Det kändes sådär hela grejen, för lite nya tankar har nämligen börjat ta form i mitt huvud. Vi får se.. Och jag fick faktiskt ett erbjudande om ett vikariat som personlig asistent precis efter intervjun så jag hoppar på det och skippar nog det andra jobbet som det ser ut nu, och hoppas att mina nya planer går i lås.

Nog om jobb och stress moment i mitt liv!

Det e galet kallt ute..Shit Majbritt!man fryser ju arslet av sig. Fredag, fredag va ska man hitta på ikväll då..Laga mat och dricka vin ska jag göra först, sen e jag lite sugen på en liten runda på stan kanske..fast man ska inte lova för mycket, jag kommer typ aldrig längre än till dörren och där kommer jag på att jag inte orkar och att det är kallt. Det är något konstigt som flyger i mig på vintern..

Nu ska jag lyssna på Lady Gaga och göra köttfärspaj så jag kommer in i Fredags mode...so hörs later alligatorer!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar