tisdag 10 november 2009

Yes!

Nu ska jag äntligen på jobbintervju!jag har sökt jobb nu typ en månad och det är inte det lättaste..och vill inte skriva för mycke om det innan jag har varit där, men jag blir så himla irriterad på mig själv när arbetsgivare ringer upp mig, för helt plötsligt blir jag världens hispigaste person och kläcker ur mig jättekonstiga saker..Jag och telefoner går inte så bra ihop. Men nu blir min baby glad och alla få som läser här får hålla tummarna för mig! Ska dit på fredag.
Nu ska jag ge mig på att laga en köttgryta som den desperate housewife jag e..

Jag har lyssnat på en låt på repeat hela dagen och det är Melissa Horns Lät du henne komma närmre, den ger mig rysningar.. Fruktansvärt vacker sång. Den går rakt in i hjärtat

1 kommentar:

  1. Gick självklart in på youtube å hon e grym, lyssnade på flera av dem faktiskt..Kanske inte bästa valet till en förfest (om man vill att den ska fortsätta), men med ett glas rött i ensamhet...
    Kramiz

    SvaraRadera