fredag 13 november 2009

Legendary, legendary & åter legendary!

Jag nu sitter man i soffan med flickan som var hetast i högstadiet.. så het att hon fick titeln legendary. Endast två flickor har fått den titeln. Då kanske ni underbara läsare funderar vad en legendary status innebär? Jo det ska jag förklara, en legandary status kan bara uppnås om tjejen är snygg, sexig o gärna nåt år äldre och hon ska vara helt omöjlig att få. Därför känner jag mig väldigt nöjd med att sitta och dricka lite skumpa med henne för närmare kommer jag inte och närmare vill jag inte för då skulle hon tappa lite av den legendary aura status hon besitter....

Visst kanske det låter flummig men till mitt försvar har jag o ¨Kristina fått i oss lite för mycket sannhetsskumpa... vi har till o  med pratat om musfisar ikväll sjukt osexigt!

Over and out från gayikonen Mike T, the Man, The Myth, The Legend!










1 kommentar: