onsdag 11 november 2009

Godafton Folks







Jag glömde visst fota inne på själva vip kvällen..Men som sagt den huserade i Art Clinics lokaler och dom visade upp olika behandlingar och gav ut information om restylane, LPG och bröstimplantat och sålde smink från Id och decleor. jag stod mest i ett hörn och klämde på bröstimplantat shit va härlig konsistens dom har..
Kvällens minus va att vi inte fick tag i en goodiebag, och då va vi inte ens sena, vi kom typ 5 över 17.00 men vi hörde att folk hade varit som galna och det förstår jag för de va en påse från decléor..AHHH vi ville också ha!..Ja jag är en gratis goodiebag hocker hata mig om ni vill men gratis är väldigt gott ;)
Kvällens andra minus va att det var non alcoholic..jag kom på det på vägen dit att de va ju bara hälsoinriktade företag och då blir det ica cider och godis och frukt..Lpg behandligen såg ashärlig ut, jag vill göra sån..den sög upp huden som en dammsugare och på så vis skulperar den huden och trollar bort celluliter..wawawiwa!
Jag och Anette styrde sedan kosan mot konsertbaren och åt lite parmaskinka och drack vin..väldigt nice..som alltid när jag umgås med darling nettis.
nu ska jag städa klart här..började med ett väldans projekt innan idag..nämligen att skura golven..puhh..
Peace and Love!
Nite Nite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar