fredag 27 november 2009

Besviken är bara förnamnet..

Kom just hem ifrån en liten eftermiddagstripp till bion.
Jag och Anette va så sjukt taggade för vi skulle äntligen få se New moon..uppföljaren till den fantastiska Twilight. Och vad händer, jo det ska jag tala om för er.
Platt Fall! Platt fucking fall.
Man kan inte ens jämföra den med första filmen, den va inte i närheten. Stundtals kändes det som en barnfilm och stundtals tyckte jag att den va lite pinsam och ganska ofta blev jag trött på Bellas öppna mun.
Sen ska jag ju knappt ens börja skriva om fjortishetsen som rådde i salongen..Herregud! Under hela filmen hör man typ var tredje sekund..Åh gud va han e snygg!!Asså kolla Edward asså jag dör va snygg han e..åhhhh..ahhhh...nawww. När nån av pojkarna drog av sig tröjan så kom väl alla tonårsbrudar samtidigt.  Iallafall lät det så.

Men det va mysigt att gå på eftermiddagsbio så just den grejen gör jag gärna om.




Godis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar